onsdag 8 februari 2017

Torsdag - musik


Här finns alla ord till texten.





Jag vakna upp en dag och kände att hon kommer snart Hon gör nånting med mig och allting känns så underbart, yeah Så kom och stanna hos mig, för jag vill stanna hos dig
Säg att du aldrig drar, ooh Hon gör mig dum, hon gör mig glad Hon är snacket på stan Har längtat efter dig Varenda kväll, varenda dag Hon är snacket på stan Jag tror hon älskar mig Hon får mig att må bra, hon är min himmel, land och hav, uh Hon sprider ren magi, hon kastar glitter över stan, yeah yeah Så kom och stanna hos mig, för jag vill stanna hos dig Säg att du aldrig drar, ooh Hon gör mig dum, hon gör mig glad Hon är snacket på stan Har längtat efter dig Varenda kväll, varenda dag Hon är snacket på stan Jag tror hon älskar mig
Hon gör mig dum, hon gör mig glad Varenda kväll o varenda dag Yeah Jag vet du gör det så bra, jag vet du gör allting bättre Jag vet du gör det så bra, du gör allt bättre Jag vet du gör det så bra, jag vet du gör allting bättre Jag vet du gör det så bra, du gör det bäst av alla Hon gör mig dum, hon gör mig Hon gör mig dum, hon gör mig glad Hon är snacket på stan Har längtat efter dig (längtat efter dig) Varenda kväll, varenda dag Hon är snacket på stan Jag tror hon älskar mig Jag tror hon älskar mig Jag tror hon älskar mig Jag tror hon älskar mig, yeah Jag tror hon älskar mig Jag tror hon älskar mig Jag tror hon älskar mig, yeah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar