fredag 20 maj 2016

Fredag 20 maj

På måndag är det inte skola!

1. Verbtest

2. Ny läxa, verb och diktamen

3. Jobba i boken.

4. Musik!



Juliet
De säger att vi inte passar för varann. Du är besatt, det är för bra för att vara sant. Men när det känns som om min värld skakats om. Det var en gång. Två unga själar, en förvirrad efterfest. Ett ögonblick jag alltid kommer minnas mest. Du såg på mig, jag såg på dig, och allt försvann. Du tog min hand Och det finns inget annat ord, det enda jag vill se är du Så kom ut
Juliet Mitt hjärta blöder i en sommarsång Juliet Jag står här utanför en tom balkong Kommer du nå'n gång Oooh Kommer du nå'n gång Oooh Kommer du nå'n gång
Du gör mig skör, men jag vill inte sätta stopp Ett bättre jag, du rensar giftet ur min kropp Och alla färger blir så starka genom dig, bli ett med mig Åh Känns som ett helt liv, sen vi sågs igår När varje stund, varje sekund är som ett år Stämmer gitarren, för snart är jag hos dig Håll ut För mig Och jag gör vad som helst för att få vara nära dig Just nu Så kom ut Åh
Juliet Mitt hjärta blöder i en sommarsång Juliet Jag står här utanför en tom balkong Kommer du nå'n gång? Oooh Kommer du nå'n gång? Oooh Jag bryr mig inte om vad de säger om oss Kommer aldrig älska, som jag älskar med dig För alltid För evigt Ett helt liv Med dig
Juliet Mitt hjärta blöder i en sommarsång Juliet Jag står här utanför en tom balkong Kommer du nå'n gång Oooh Kommer du nå'n gång Oooh Kommer du nå'n gång (kommer du, kommer du nå'n gång?) Kommer du nå'n gång (kommer du, kommer du nå'n gång?) Kommer du nå'n gång?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar